هدایای تبلیغاتی اسکار

ساخت وبلاگ

هدایای تبلیغاتی

آیا از هدایای تبلیغاتی برای تبلیغات و ارتقای نام تجاری شرکت خود استفاده کرده اید؟ اگر تا به حال کمپینی برای انجام این کار نداشته اید، ممکن است علاقه مند به دانستن این باشید که چگونه هدایای تبلیغاتی را تولید کنید، آیا آنها واقعا برای ارتقای نام تجاری شما کارساز می باشند، احساسات مثبت برای فروش را افزایش می دهند. در این مقاله، ما آماری از اطلاعات هدایای تبلیغاتی را در مورد کمپین های تبلیغاتی تبلیغاتی ارائه می دهیم.

 

هدایای تبلیغاتی می تواند نام تجاری شما را نشان دهند

هدایای تبلیغاتی یک ابزار عالی برای افزایش تلاش های نام تجاری شما هستند. آنها نه تنها توسط دریافت کنندگان نگهداری می شوند، بلکه توسط آنها مورد استفاده قرار می گیرند، آنها می توانند توسط همکاران، دوستان و خانواده آنها مورد بررسی قرار گیرند و در معرض دید آنها قرار بگیرند.

 

  • 90/ از دریافت کنندگان از هدیه تبلیغاتی حداقل به مدت یک هفته استفاده می کنند.
  • 10/ از دریافت کنندگان هدیه تبلیغاتی را بین خانواده یا دوستان خود توزیع می کنند.
  • 87/ از افراد هدیه تبلیغاتی را بیش از یک سال نگه داشته اند.

 

علاوه بر این، پاسخ دهندگان به نظرسنجی می گویند که بازده سرمایه گذاری برای هدایای تبلیغاتی بهتر از تبلیغات رادیویی و تبلیغات در فضای باز است. بیش از نیمی از دریافت کنندگان هدایا تبلیغاتی (56?) اذعان کردند که پس از دریافت محصولات تبلیغاتی، دید کلی آنها نسبت به برند مورد نظر بهبود یافته است.

نظرسنجی هایی از این دست به شما کمک می کند تا نگاهی دقیق به نحوه استفاده از هدایای تبلیغاتی در تبلیغات و ارزش گذاری نام تجاری خود داشته باشید. هدایا تبلیغاتی در زندگی، موثر در سبک زندگی روزانه دریافت کنندگان آنها می باشد.

 

  • 55/ افراد گفتند که حداقل یک هدیه تبلیغاتی در اتاق خواب یا انباری خود دارند
  • 74/ افراد گفتند که حداقل یک هدیه تبلیغاتی در فضای کاری خود دارند
  • 91/ افراد گفتند که حداقل یک هدیه تبلیغاتی در آشپزخانه خود دارند

 

پس از دریافت یک محصول تبلیغاتی:

 

  • 42/ احساس راحتی بیشتری می کنند
  • 60/ کسب و کاری را با نام تجاری موردنظر آغاز کرده اند
  • 27/ افراد گفتند که آن را به عنوان یک یادآوری ثابت و روزانه از شرکت یا نام تجاری موردنظر استفاده کردند

 

محصولات تبلیغاتی یک جایگزین ارزان برای تبلیغات هستند

هنگامی که یک شرکت و یا یک مدیر اجرایی بازاریابی در مورد بودجه تبلیغاتی خود و نحوه مصرف آن می اندیشد گزینه هایی از قبیل، رسانه مانند تلویزیون، رادیو، رسانه های چاپی و تبلیغات آنلاین ممکن است به ذهن آیند. با این حال، هدایا تبلیغاتی  یک جایگزین عالی و به یاد ماندنی برای رسانه های تبلیغاتی می باشند. تصور بعد از دریافت یک هدیه تبلیغاتی مارک دار به صورت پویا نسبت به رسانه های دیگر افزایش می یابد که می تواند به سرعت فراموش شده یا حتی نادیده گرفته شود. این آمار را در نظر بگیرید:

 

  • 20.9/ از افراد پس از دریافت هدیه تبلیغاتی، خریدی از آنها انجام دادند.                                                                                                                    
        این میزان موفقیت بسیار بالایی است که میزان اثربخشی بسیار کمتری را برای سایر انواع تبلیغات ایجاد می کند.
  • 4/ افراد پس از مشاهده یک آگهی چاپی خرید انجام دادند.
  • 1/ افراد پس از تماشای یک آکهی بازرگانی تلویزیونی، خرید انجام دادند.
  • 6/ افراد نیز پس از دیدن یک آگهی آنلاین خریداری کردند.

 

خلاصه

هدایای تبلیغاتی برای سالهای زیادی مورد استفاده قرار گرفته اند این اطلاعات ارزشمند در خصوص هدایا تبلیغاتی یا هدایای تبلیغاتی مارک دار به عنوان مدرکی برای بهبود و ارتقای شرکت شما می تواند مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این، کمپین های تبلیغاتی ارزان تر از سایر روش های تبلیغاتی می باشند.

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : هدایای تبلیغاتی, هدیه تبلیغاتی, نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 107 تاريخ : شنبه 25 آذر 1396 ساعت: 13:06

هدایای تبلیغاتی به شکل فوق العاده هوشمندانه ای از تبلیغات تبدیل شده است. هدایای تبلیغاتی به افراد اجازه می دهد که نام تجاری شما را ببینند، هدیه تبلیغاتی به افراد اجازه می دهد نام تجاری شما را به اشتراک بگذارند و هدایا تبلیغاتی به افراد اجازه می دهد نام تجاری شما را تشخیص دهند. آیا به دنبال جذب یک مشتری بالقوه هستید؟ در این صورت، ارسال هدیه تبلیغاتی یک ایده عالی است.

هدایای تبلیغاتی ، هدیه تبلیغاتی و انواع هدایا تبلیغاتی در اسکار

در وبگاه هدایای تبلیغاتی اسکار، شما می توانید زیباترین هدایای تبلیغاتی مختلف را ببینید، انواع هدیه و هدایای تبلیغاتی خاص را سفارش دهید و در جهت بهبودی کسب و کار خود استفاده نمایید. فراموش نکنید همه هدیه تبلیغاتی را دوست دارند.

شرکت هدایای تبلیغاتی اسکار ارائه دهنده انواع هدایای تبلیغاتی ، هدیه و هدایا تبلیغاتی می باشد. و با بیش از چندین دهه سابقه و جلب اطمینان مشتریان خود توانسته است جایگاه خوبی را در حیطه تبلیغاتی و امور مربوط به هدایای تبلیغاتی برای خود رقم بزند. با مدل ها و هدیه های تبلیغاتی ما بیشتر آشنا شوید.

جعبه پذیرایی و هدایای تبلیغاتی اسکار

 

زمانی که در شرکتی میهمانانی حاضر می شوند، یکی از مهمترین اتفاقاتی که می افتد نگرش ایشان به وسایل داخل اتاق جلسات می باشد. از این رو یکی از مهمترین تبلیغاتی که می توان انجام داد، استفاده از جعبه پذیرایی تبلیغاتی است. جعبه پذیرایی تبلیغاتی با ظاهری زیبا با طرح های چوبی و شیشه ای می تواند مانند یک ویترین شیک از وسایل پذیرایی شما عمل کند. در طول جلسات، در حضور میهمانان شما، این جعبه پذیرایی تبلیغاتی مدام در دید است و بنابراین می توان جعبه پذیرایی تبلیغاتی را جزء بهترین ابزار تبلیغاتی دسته بندی کرد.

جعبه پذیرایی تبلیغاتی هدیه خاصی است و اسکار انواع جعبه پذیرایی تبلیغاتی چوبی را عرضه می کند.ست رومیزی جعبه پذیرایی تبلیغاتی می تواند ایده جالبی برای هدیه دادن باشد.

جعبه پذیرایی تبلیغاتی

 

فلش مموری تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی اسکار

 

استفاده از فلش مموری تبلیغاتی نه تنها یک هدیه پرکاربرد و مفید برای مشتریان می باشد بلکه ممکن است آنها این هدیه تبلیغاتی را از دسته کلید خود آویزان کرده که بدین معناست نام برند شرکت شما به همراه ایمیل و شماره تماس همیشه در معرض دید آن ها خواهد بود و هر زمان نیاز داشته باشند به سادگی می توانند با شما ارتباط برقرار کنند. افراد دیگر نیز این فلش مموری تبلیغاتی را مشاهده می کنند. یکی از برترین هدایای تبلیغاتی در دهه حاضر و حتی پیشین فلش مموری تبلیغاتی بوده است چراکه همه افراد به آن نیاز خواهند داشت و همه روزه از آن استفاده می کنند.

بازدید از مجموعه فلش مموری تبلیغاتی اسکار می تواند شما را در رسیدن به اهداف کسب و کار یاری نماید و موجب شود تا برند شما دست به دست معرفی گردد.

فلش مموری تبلیغاتی

 

ساعت دیواری تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی اسکار

 

ساعت دیواری تبلیغاتی محصولی بسیار پر کاربرد می باشد و کاربران به صورت شبانه روزی برای فعالیت های خود به آن توجه می نمایند. تنوع در جنس، تنوع در طرح ها و رنگ ها و همچنین فضای مناسب روی ساعت دیواری تبلیغاتی موجب شده تا به یک محصول تبلیغاتی خوب تبدیل شود. ساعت دیواری تبلیغاتی امکان تبلیغاتی مناسبی به شما می دهد و از آن جا که ساعت دیواری تبلیغاتی، محصولی زیبا و شکیل می باشد، می توان آن را به دفاتر و مدیران اداره یا سازمانی که می توانند برای شما تبلیغات انجام دهند هدیه کرد. ساعت دیواری تبلیغاتی در اندازه و طرح های مختلف توسط شرکت هدایای تبلیغاتی اسکار تولید می شود و شما می توانید با انتخاب ساعت دیواری تبلیغاتی خود، تبلیغات گسترده ای را آغاز نمایید.

ساعت دیواری تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : هدیه تبلیغاتی, هدایا تبلیغاتی, هدایای تبلیغاتی, ساعت دیواری تبلیغاتی, فلش مموری تبلیغاتی, جعبه پذیرایی تبلیغاتی, نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 140 تاريخ : دوشنبه 13 آذر 1396 ساعت: 18:58

هدایای تبلیغاتی

در ادامه مطلب قبل در اینجا به موارد دیگر از قدرت هدایای تبلیغاتی در کسب و کار و تجارت شما می پردازیم: 

هدف گذاری

به نظر می رسدآنچه که شما در مورد هدایای تبلیغاتی می شنوید اغلب به ذهن خطور می کند، هدایا تبلیغاتی مارک دار هستند. بله، آیتم های مارک دار ایده آل برای تحویل در نمایشگاه های تجاری که یک دنیای کامل از هدایای تبلیغاتی ارائه شده در بیرون از حوزه نمایشگاه را عرضه می کنند.

علاوه بر عرضه در نمایشگاه های تجاری، هدایای تبلیغاتی را می توان برای جمع آوری پول و یا حتی به عنوان جمع آوری کمک های مالی به فروش رساند. سازمان هایی که از هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند می توانند این کار را برای افزایش آگاهی و یا ترویج روح مدرسه انجام دهند. ایجاد تبلیغات برای راه اندازی محصول یا باز کردن فروشگاه به این صورت است که اقلام مارک دار را به مشتریان بالایی در اطراف تعطیلات و یا در مقیاس بزرگتر به کارکنان خود به عنوان هدیه تبلیغاتی عرضه می کنند. اگر شما یک فروشگاه آجر و ملات دارید، آنها را به عنوان نشان یا کیسه خرید استفاده کنید.

محصولات تبلیغاتی می توانند هدایای رایگانی باشند تا مردم را به خرید از شما تشویق کنند. شما همچنین می توانید آنها را برای وفاداری تشویق کنید. برای استفاده شخصی، آیتم های با مارک چاپ شده برای عروسی و مهمانی در کنار هدیه و حتی آیتم های کمپین اقلامی ایده آل به حساب می آیند. از آنجا که گزینه های بسیار زیادی در مورد این محصولات وجود دارد، استفاده مورد نظر شما از آنها و هدف شما، به تصمیم گیری در خصوص خرید هدایا مناسب کمک خواهد کرد.

بودجه خود را در نظر بگیرید

بودجه شما باید بر اساس تصمیم گیری در مورد چگونگی استفاده از تبلیغات شما تعیین شود. اگر آنها برای فروش فروخته شوند، شما می توانید اقلام گران تر را انتخاب کنید، با علم بر اینکه برخی از هزینه ها به طور مستقیم توسط فروش جبران خواهد شد. اگر شما قصد هدیه دادن آنها را برای نشان دادن قدردانی خود به کارکنان و همچنین مشتریان برتر دارید نیز می توانید از چنین اقلامی استفاده کنید.

برای تصمیم گیری در خصوص هدایای تبلیغاتی، شما باید به بازده مورد انتظار سرمایه گذاری خود توجه کنید. برای مثال، استفاده از اقلام با ارزش به عنوان هدیه تبلیغاتی ممکن است به شما برای ایجاد یک پیوند قوی تر در مقایسه با هدایای تبلیغاتی ارزان کمک کند. برعکس، گستره تبلیغ شما با استفاده از اقلام ارزان تر وسیع تر خواهد بود.

هر دو روش توزیع به همان اندازه موثر هستند، اما به روش های مختلف باید هنگام اختصاص بودجه خود توجه داشته باشید. این به شما کمک خواهد کرد که تصمیم بگیرید که چه نوع اقلامی با چه تعداد سفارش استفاده کنید.

سازگار باشید

اگر هدایا تبلیغاتی شما برای بچه ها یا بچه های 12 ساله یا بیشتر در نظر گرفته شده باشد، مشاوره احتیاطی وایمنی خاصی وجود دارد که باید مد نظر قرار داده شود. همیشه با مشاوران تبلیغات خود صحبت کنید تا اطمینان حاصل کنید که اسباب بازیها، کتابها، لباسها و غیره که توزیع می کنید، سازگار هستند.

ایجاد یک پیام

در حالی که آنها ابزارهای تجاری کاملی هستند، هدایای تبلیغاتی نیز می توانند به شما کمک کند پیامی برای تجارت خود ایجاد کنید. این که آیا بالا بردن آگاهی برای یک علت خاص و یا نشان دادن به مخاطبان شما در مورد اینکه شما از محیط زیست با رفتن به فضاهای سبز مراقبت می کنید، هدایای تبلیغاتی می توانند به شما کمک کنند این پیام را انتشار دهید.

جایی که می توانید ذخیره کنید

اگر برای مدت زمانی طولانی بار مشتریان در ارتباط بوده اید یا اطمینان بیش از حد کسب کرده اید، از اقلامی استفاده کنید که ذخایر مالی شما ذخیره کند. هدایای تبلیغاتی را انتخاب کنید که دارای تخفیف فروش هستند یا یک کالای زیر یک دلار انتخاب کنید تا هزینه کلی را کاهش دهید. اگر خود را بر روی یک نوع خاص از محصول مقید کرده اید که قیمت آن کمی بالاتر است، راه های دیگری برای کاهش هزینه ها وجود دارد.

با ما برای طرح سوالات خود تماس بگیرید

شما با طیف گسترده ای از اقلام جهت انجام تبلیغات خود روبرو هستید و قطعا برای تصمیم گیری به کمک افراد حرفه ای نیاز خواهید داشت. انگیزه سازان تلاش می کنند تا این فرایند را با راهنمایی های مفید، رده بندی محصول و یک سبد خرید آنلاین برای استفاده شما آسان تر کنند، اما ما درک می کنیم که تصمیم گیری حتی با تمام این ابزارها نیز همیشه ساده نیست.

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : هداياي تبليغاتي, هديه تبليغاتي, نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 115 تاريخ : شنبه 11 آذر 1396 ساعت: 14:56

فلش مموری و نحوه استفاده از آنها برای تبلیغات

فلش مموری را می توان برای طیف گسترده ای از اهداف استفاده کرد، برای یک شرکت ممکن است بخواهید از یک فلش مموری تبلیغاتی مارک دار در یک نمایشگاه تجاری به عنوان
هدیه تبلیغاتی به منظور تبلیغ نام شرکت خود و یا ایجاد آگاهی از نام تجاری استفاده کنید. برای مدارس، کالج ها و دانشگاه ها، می توانید از یک فلش مموری تبلیغاتی برای دانشجویان خود برای صرفه جویی در انجام واحدهای درسی استفاده کنید. استفاده از لوگو های چاپی فلش مموری بسیار متنوع است.

 

 

 

 

 

 

 

 

مزیت این کار برای شرکت ها این است که نه تنها شما می توانید یک هدیه تبلیغاتی بسیار مفید را از این طریق عرضه کنید، بلکه یک هدیه تبلیغاتی بسیار مفید را در اختیار مشتریان خود قرار می دهید که امکان بالایی وجود دارد که مشتریان شما آنها را به جاکلیدی های خود آویزان کرده و از آن استفاده کنند. به این معنی که لوگوی شرکت ، آدرس الکترونیکی و شماره تلفن شما همیشه برای مشتریان در دسترس خواهد بود و در صورت نیاز می توانند با شما تماس بگیرند.

امروزه استفاده از هدایای تبلیغاتی بی فایده و غیر مفید کارساز نمی باشد، به عنوان مثال استفاده از توپ های کاهش استرس فقط برای افرادی مفید می باشد که استرس دارند!. مهمترین هدیه تبلیغاتی در این دهه و دهه گذشته فلش مموری تبلیغاتی سفارشی، می باشد. به طوریکه هر فرد به یکی از آنها نیاز داشته و از آن به صورت روزانه استفاده می کند. یک فلش مموری سفارشی یکی از مفید ترین اقلامی است که می تواند از دسته کلید شما آویزان شود.

فلش مموری تبلیغاتی با لوگوی چاپ شده و ظرفیت مورد استفاده آنها

بنابراین اگر شما تصمیم گرفتید که از یک فلش مموری شخصی در کمپین بازاریابی بعدی خود استفاده کنید، باید از خود بپرسید که چگونه می توانید این کار را انجام دهید تا بیشترین بهره را ببرید؟

ما به شدت توصیه می کنیم لوگوی خود را در یک طرف فلش مموری تبلیغاتی و اطلاعات تماس خود را در طرف دیگر چاپ کنید. بسیاری از افراد لوگوی تجارت خود را در هر دو طرف فلش مموری تبلیغاتی خود چاپ می کنند که یک کار بیهوده و هدر دادن فضاهای تبلیغاتی به حساب می آید.

ما به آنها توصیه می کنیم در هر طرف فلش مموری سفارشی خود متن یا لوگوی متفاوتی چاپ کنند. ممکن است بپرسید که آیا این کار هزینه اضافی به همراه خواهد داشت؟ خوب بهتر است بدانید که اگر لوگوی خود را در یک طرف چاپ کنید و آدرس وب سایت و شماره تلفن و سایر اطلاعات تماس خود را در سوی دیگر دقیقا باید همان هزینه ای را پرداخت کنید که اگر بخواهید لوگوی مشابه در هر دو طرف یک فلش مموری چاپ کنید با این تفاوت که به شما اجازه می دهد از حداکثر بازدهی تبلیغاتی خود را در فضای محدود موجود استفاده کنید .

خوب، شما قطعا از فلش مموری در نمایشگاه بعدی یا نمایشگاه تجاری شرکت خود استفاده خواهید کرد، اما چگونه می توانید بهترین ظرفیت را انتخاب کنید به طوریکه به بهترین وجه با نیازهای شما متناسب باشد؟ این سوالی است که توسط بسیاری از مشتریان ما پرسیده شده است. "من یک نقل قول برای بعضی از متقاضیان فلش مموری تبلیغاتی دارم" ما از آنها می خواهیم به این سوال پاسخ دهند که از این اقلام چه استفاده هایی خواهند کرد. "

من فقط می خواهم آنها را در نمایشگاه بعدی خود برای کمک به ترویج شرکت به اشتراک بگذارم." خوب، آیا شما می خواهید برخی از داده ها را از قبل بر روی فلش مموری تبلیغاتی خود بارگذاری کنید؟ "نه من فقط آن ها را خالی می خواهم، تا اینکه مشتریان بتوانند از آن برای ذخیره موسیقی و عکس های خود استفاده کنند و آن را از کلیدهای خود آویزان کنند" سپس از آنها می پرسیم، چه ظرفیتی برای فلش مموری تبلیغاتی خود را ترجیح می دهند و آنها در جواب می گویند که "ارزانترین فلش مموری سفارشی که توسط شما فروخته می شود کدام است؟ "

پاسخ ما برای این سوال منفی است چرا که اگر میخواهید مشتریان شما آن را از کلیدهای خود آویزان کنند، و از آن برای ذخیره موسیقی، اسناد و عکسهای ویدئویی استفاده کنند، نباید انتخاب شما ارزان ترین گزینه 64 مگابایتی باشد، که ظرفیت کافی برای ذخیره سازی اطلاعات چندانی را ندارد، در این صورت فلش مموری تبلیغاتی شما درون کشوی کمد آنها خاک خواهد خورد و اگر خیلی از هدایا تبلیغاتی شما ناراضی باشند آن را درون سطل آشغال خواهند انداخت.

اگر شما به دنبال حفظ مشتریان خود برای استفاده مجدد از فلش مموری تبلیغاتی خود هستید، ما هیچ چیز کمتر از فلش مموری های یک گیگابایتی را توصیه نمی کنیم. در این ظرفیت، مشتری شما قادر به ذخیره اطلاعات بیشتر خواهند بود و بنابراین بیشتر احتمال دارد که فلش مموری به همراه نام تجاری شما را از کلیدهای خود آویزان کنند و ... بله درست حدس زده اید با این کار همیشه نام شرکت شما، آدرس وب سایت و شماره تلفن شما را به یاد خواهند داشت.

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : فلش مموری , فلش مموری تبلیغاتی, هدایای تبلیغاتی ,هدیه تبلیغاتی , نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 135 تاريخ : پنجشنبه 9 آذر 1396 ساعت: 15:28

هدایای تبلیغاتی

توصیف آنچه در واقع ما برای ایجاد انگیزه انجام می دهیم دشوار است. ما "فرصت های تجاری که کارآمد هستند" تولید می کنیم! اما این دقیقا به چه معنی است؟ صنعت هدایای تبلیغاتی یک تجارت دشوار است. در واقع می توان گفت که ما چیزی ملموس ارائه می دهیم که مردم واقعا می توانند با تکیه بر آن فرد یا شرکت تبلیغ کننده را به خاطر بسپارند .

به عبارت دیگر، هدایا تبلیغاتی برند شما را به قدرتی ماندگار برای تبدیل شدن به یک نام خانوادگی، تبدیل می کند.

چرا هدایای تبلیغاتی

محصولات تبلیغاتی در قرن هجدهم متولد شد، زمانی که جورج واشنگتن از دکمه های برنجی برای ترویج تبلیغات خود در مبارزات انتخاباتی استفاده کرد. تنها چند سال بعد، کیسه های کتاب به یک ابزار تبلیغاتی محبوب تبدیل شدند و از آنجا به بعد این صنعت شروع به اوج گرفتن کرد.

با توجه به گذشته صنایع مختلف، هدایای تبلیغاتی یکی از فرم های مقرون به صرفه ترین تبلیغات است. برای بیش از 200 سال، آنها به زندگی روزمره عمومی متصل شده اند و مردم آنها را دوست دارند! در واقع، 83 درصد از مصرف کنندگان آمریکایی در یک مطالعه اخیر توسط موسسه تخصصی تبلیغات (ASI) گزارش دادند که دوست دارند که هدایای تبلیغاتی را با یک پیام تبلیغاتی دریافت کنند و 48 درصد مایل به دریافت بیشتر آنها هستند.

به طور متوسط، این اقلام برای هفت ماه نگهداری می شود. نه تنها این، بلکه بیش از 75 درصد از مردم می توانند یک محصول تبلیغ کننده خاص و حتی پیام تبلیغاتی آن را به مدت دو سال به یاد داشته باشند. صحبت در مورد قدرت ماندگاری آن است!

 

تقریبا نیمی از افرادی که مورد بررسی قرار گرفتند، پس از دریافت یک هدیه تبلیغاتی ، یک تصور مطلوبتری از تبلیغ کننده داشتند، و تقریبا یک چهارم گزارشات نشان داده اند که افراد تمایل بیشتری برای همکاری با یک تجارت که به آنها هدایای تبلیغاتی ارائه می دهد، دارند. میانگین نسبت هزینه بر تاثیرگذاری این آیتم ها 0.004 دلار است و هدایای تبلیغاتی ارزانترین نوع تبلیغات است.

شروع خرید

بنابراین اکنون که می دانید هدایا تبلیغاتی قدرتمند شما به تلاش های تجاری شما کمک می کند، بیایید درباره نحوه انتخاب نوع محصول که برای نیازهای فردی شما موثر باشد صحبت کنیم. برای این کار شما ابتدا باید مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید.

شما باید یک کنترل خوب در مورد اینکه چه کسی از محصول یا خدمات شما استفاده می کند داشته باشید همچنین اینکه این افراد تمایل به شرکت در رویدادهای شما را دارند یا می خواهند به یک عضو از سازمان شما تبدیل شوند. شما به چه کسی سرویس می دهید؟ آنها چه میخواهند؟ ابتدا به بزرگترین گروه مشتریان خود بپیوندید تا تعیین کنید چه کسی از هدایا تبلیغاتی شما استفاده خواهد کرد.

اگر شما در یک ویترین خاص هستید، می توانید اقلام خود را از طریق صنعت خریداری کنید تا مواردی را پیدا کنید که مفید هستند یا دارای یک تم خاص متناسب با تجارت شما باشند. برای جلب نظر عموم مردم، محبوب ترین هدایای تبلیغاتی را خریداری کنید:
پوشاک، خودکار تبلیغاتی، تقویم، فلش مموری تبلیغاتی ، ساعت دیواری تبلیغاتی ، دسته کلید و توپ های کاهش استرس.

در مورد صنعت خود فکر کنید.

هدایای تبلیغاتی متنوع هستند و می توانند برای بسیاری از موارد، مورد استفاده قرار گیرند. برای محدود کردن گزینه ها، فکر کنید که چه کسانی از هدایا تبلیغاتی شما استفاده خواهند کرد و چگونه مخاطبان شما از آن استفاده می کنند. از راه اندازی محصول و افتتاح مغازه گرفته تا جلب انگیزه ها، نام تجاری و جمع آوری کمک های مالی، می تواند به هر کسب و کار یا سازمان برای دستیابی به اهداف آنها کمک کند.

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : هدایای تبلیغاتی, هدیه تبلیغاتی, نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 122 تاريخ : شنبه 4 آذر 1396 ساعت: 17:13

خبرنامه